A SmartHumed olyan egészségügyi védőhálót ad Önnek és munkavállalóinak, mely valódi biztonságot nyújt, növelve ezzel csapatának lojalitását és a vállalat eredményességét.
Mit jelent a valódi munkavállalói biztonság? Hogyan növeli csapatának lojalitását és biztonságérzetét? Hogyan működik ez a való életben?
Pár percben megválaszoljuk.
Ebédidőben a konyhában azt hallottam, hogy a kollégák mesélik egymásnak, hogy a doktornő és a betegút-menedzser is annyira kedves, figyelmes és segítőkész volt. Milyen jó, hogy nem kellett sok sorban állni, meg nem is telefonált közben mással. Fel tudott írni e-receptet is, amit már ki is váltottam.
Nagyon köszönöm Nektek ezt a hozzáállást, a profizmust és maximalizmust. Szerintem lassan elhisszük, hogy ilyen tényleg van. Nagyon sokat jelent ez mindenkinek, mert ez így egy nagyon komoly tartalommal megtöltött juttatás, aminek jelentősége messze túlmutat azon, amennyibe kerül.
Szinte várom, hogy valami bajom legyen😊
Titán Faktor Zrt.
20.000 Ft-tól
A munkavállalók, mint kedvezményezettek, a célzott egészségügyi juttatási csomagok részeként az alábbi emelt szintű szolgáltatásokra szerezhetnek jogosultságot:
A SmartHumed célzott egészségügyi juttatási csomagokon belül a munkavállalók által egyénileg igénybevehető szolgáltatásokra vonatkozó jogosultság a folyamat későbbi szakaszában, az egyéni adatszolgáltatás (előzetes egészségi nyilatkozat) alapján kerülhet véglegesítésre.
A teljes csomagárból először a sztenderd videóchat alapú e-háziorvosi szolgáltatás és (amennyiben az adott munkavállaló csatlakozásának nincs akadálya) a csoportos fekvőbeteg biztosítás kerül megvásárlásra, majd a csomag összegéből fennmaradó hányad egészségpénztári számlán halmozódik.
A SmartHumed egy integrált betegút-menedzsment rendszer, amelynek célja a felhasználók egészségügyi-szociális életútja során, a gyakran több szakember és szolgáltató által nyújtott egészségügyi és ahhoz kapcsolódó egyéb szolgáltatások igénybevételének megkönnyítése, a folyamatok hatékonyságának és eredményességének javítása, a kockázatok csökkentése, a betegbiztonság növelése.
Saját betegút-menedzser csapatunkkal, praxisközösségünkkel és külső egészségügyi szolgáltató partnereinkkel közösen személyre szabott, azonnal elérhető, transzparens egészségügyi, rehabilitációs, egészségmegőrző és egészségfejlesztési szolgáltatások gondtalan igénybevételét kínáljuk.
Minden egyes ügyfelünk bizalommal fordulhat hozzánk, segítünk:
Dönteni és megtalálni az igényeinek megfelelő és elérhető legjobb egészségügyi szolgáltatásokat
Független minőségbiztosítással támogatva teljeskörűen megszervezni azok igénybevételét
A szolgáltatás folyamata során végigkísérni a felhasználót, képviselve az érdekeit
És, még azután sem engedjük el a kezét, hanem folyamatosan nyomon követjük az életútját
Üzletfejlesztési vezető
Okleveles villamosmérnök, diplomáját 1991-ben szerezte a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Karának
Híradástechnika Szakán.
Az informatika különböző területein, mind multinacionális nagyvállalati környezetben, mind kislétszámú, hazai
induló vállalkozásokban szerzett több mint 30 éves értékesítési, ajánlati menedzsment, projektvezetési és
tanácsadói tapasztalattal rendelkezik.
Üzletfejlesztési vezetőként feladata a SmartHumed egyéni öngondoskodási csomagjaihoz és vállalati humán
erőforrás ösztönző programjához kapcsolódó fejlesztések irányítása, az ezeket támogató digitális platform
fejlesztéseinek vezetése, a cég operatív folyamatainak kidolgozásában és működtetésében való részvétel.
Operatív vezető
Idegenforgalmi közgazdász, diplomáját 2001-ben szerezte a székesfehérvári Kodolányi János Főiskola turizmus-
idegenforgalom szakán.
Több mint 10 év szállodai menedzsmentben szerzett tapasztalat után 9 évet töltött az IBM kötelékében, ahol belső auditorként (ISO 27001, ISO 9001 certified) támogatta a vállalat folyamatait és adatvédelmi kérdésekben nyújtott tanácsadást. A hatásköre túlmutatott a belföldi feladatokon, részben európai szintű projektekben vett részt (Data Privacy Advisor, Compliance SME, Reporting Lead).
Operatív vezetőként feladata a SmartHumed folyamatok szervezése-koordinációja, vezetése és minőségbiztosítása.
Orvosszakmai vezető
1997-ben végzett a Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Egyetem Általános Orvostudományi Karán, majd 10 évvel később egészségügyi menedzser és orvos-gyógyszerész szakközgazdász diplomát szerzett. Alapellátásban szerzett, kiemelten háziorvosi és gyermek-gyógyászati tapasztalatai mellett 7 éven keresztül a szentesi kórház főigazgatója, majd a Szegedi Tudományegyetem gazdasági vezetője is volt. Projekt-menedzserként részt vett intézmények átvilágításában, válság-menedzselésében,
minőségbiztosításában és központi, irányított betegellátási rendszer kialakításában. Saját háziorvosi praxisa mellett jelenleg a SmartHumed Virtuális Klinika részeként nyújt e-háziorvosi szolgáltatásokat és a projekt orvosszakmai feladatainak szakértőjeként funkcionál.
Betegút-menedzser
Üzleti adminisztráció és kommunikáció szakirányú végzettségét először az EC Harris magyar leányvállalatánál és a
Corinthia csoportnál kamatoztatta.
2001-ben Londonba költözött, ahol 16 évet töltött az Európai Gyógyszer-ügynökségnél (EMA). Eleinte projekt-
adminisztrációt végzett, később az IT üzemeltetési vezető személyi asszisztenseként, majd pedig IT hálózati
kapcsolattartóként az EMA, az Európai Bizottság és egyéb partnerek részvételével zajló informatikai projektek,
együttműködések zökkenőmentes lebonyolítása érdekében dolgozott.
A SmartHumed keretei között a betegút-menedzsment folyamatok szervezésében, nyilvántartásában és lebonyolításában, valamint az ügyfél-állomány kezelésében vesz részt.
Betegút-menedzser
A Szegedi Tudományegyetem Egészségügyi Főiskolai Karán, gyógytornász szakon 2007-ben szerzett diplomát.
Két évet élt és dolgozott az Egyesült Királyságban, majd a hazatérése után 2011-ben kezdett el dolgozni az Uzsoki
Utcai Kórház ortopédia-traumatológia osztályán, ahol a posztoperatív mozgásszervi rehabilitáció mellett, intenzív terápiás és konzervatív mozgásszervi rehabilitációban is tapasztalatot szerzett, valamint lehetősége volt kongresszusokon való részvételre és előadások tartására is.
A SmartHumed betegút-menedzsment csapatának részeként szervezési és operatív üzemeltetési feladatokat
végez, valamint részt vesz a praxisközösségi munkában, a páciensek személyre szabott egészségügyi
szolgáltatásainak biztosításában.
A SmartHumed rendszer által kínált értékalapú egészségügyi megoldásokkal kiemelt célunk, hogy ne csak a magyar belföldi piacon működő sztenderd szolgáltatásokat haladjuk meg, hanem nemzetközi szinten is kiemelkedő minőséget nyújtsunk ügyfeleinknek.
Ennek érdekében léptünk partnerségre az Európai Innovációs és Technológiai Intézet Egészségügyi Szervezetével (EIT Health), amelynek segítségével három alapvető törekvésünk van: